4.16.2010

i akan dapatkanyaaaa...

ok i rasa org x kan kenal dgn stacey ferguson.. mesti org tanya sambil buat muka tercengang-cengang.. sapa makhluk ni..

ok..ok.. stacey ferguson ni ialah nama sebenar fergie black eye peas la.. i mmg adore sgt dg dia ni.. cara dia perform.. mmg energetic dan gedik habis.. i like.. i like.. i like.. i suka dia sejak lagu where is the love lagi.. mula2 dia berjinak dgn black eye peas..

apa yang i nak cerita pasal dia, pasal apa yang dia akan produce pada september ni... jeng jeng jeng..

bagi peminat fergie.. september ni akan dilancarkan perfume pertama fergi yang diberi nama OUTSPOKEN.. bersesuaian dengan sikap fergie yang berani.. nama perfume tu pun menunjukan kebebasan bersuara yang nak dia sampaikan oleh fergie.. perfume ni sesuai untuk perempuan yang berani.. perfume ni dihasilkan dari campuran bau buah belimbing, bunga sundal malam (jadi maya karin i hehe), melur dan beberapalagi jenis bunga.. yang best nyer.. husben fergie , Josh Duhamel suka gila bau perfume ni.. sebab sebelum ni dia mengaku yang dia tak berapa suka dengan perfume fergie.. haha.. cibet betul..

ok.. i mmg plan nak beli.. i akan nantikan didepan gedung membeli belah pada tarikh pelancaran perfume OUTSPOKEN ni dengan hati yang girang.. harga pun tak mahal.. cuma RM95.20#.



No comments: